سوارز: پيشنهاد بارسا که رسيد گريه کردم

 

لوئيس سوارز امروز در مصاحبه با کانال TV3 بارسلون، در مورد روزهاي آغازين حضورش در بارسلونا و نيز در مورد بازگشت قريب الوقوعش در ال کلاسيکو سخن گفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، همه منتظر ال کلاسیکوی روز شنبه هستند تا علاوه بر تماشای حساس ترین مسابقه باشگاهی دنیا، شاهد بازگشت لوئیس سوارز به میادین رسمی فوتبال، پس از 4 ماه محرومیت از جانب فیفا باشند. 

لوئیس سوارز در مصابحه با TV3 گفت:


اولین روزها در بارسلون

وقتی 16 سالم بود برای اولین بار به بارسلون برای گذراندن تعطیلات آمدم. در اینجا با همسرم آشنا شدم و برای اولین بار، نوکمپ را دیدم و چند عکس نیز اطراف ورزشگاه گرفتیم.اولین بار که پولی بدستم رسید کفش های مشابه رونالدینیو را خریداری کردم. همیشه هوادار بارسا بودم چرا که از نوع فوتبالی که این تیم ارائه می داد خوشم می آمد.دخترم در همین شهر متولد شده و برای من ارزش بسیاری داشت که این باشگاه برای جذب من، تلاش فراوانی در این تابستان به خرج داد.

پیوستن به بارسلونا

روزهای دشواری را سپری می کردم.تمام روزم را با همسر و فرزندانم می گذراندم و هیچ اخباری را دنبال نمی کردم.باید واقعیت را قبول می کردم. از جانب فیفا محروم شده بودم و فقط به اشتباهم فکر می کردم . وقتی ایجنتم به من زنگ زد و خبر پیشنهاد بارسا را به من داد، گریه کردم. باور نمی کردم که بارسلونا پس از آن اتفاق، به دنبال من باشد.

بازنشستگی در بارسا

بازنشستگی در اینجا؟هیچکس از آینده خبر ندارد.اما در باشگاهی هستم که همیشه آرزویش را داشتم.مقطع فوق العاده ای از فوتبالم را می گذرانم. اگر بتوانم فوتبالم را در بارسا تمام کنم برای خانواده ام بسیار عالی خواهد بود.در همین مدت اندک، عشق و علاقه هواداران به خودم را حس کرده ام.

ال کلاسیکو

برای این بازی آماده ام. با این حال هیچوقت از انریکه خواهش نمی کنم که در این بازی به من میدان دهد. اگر روز شنبه بازی نکنم عصبانی نخواهم شد. 

پست مورد علاقه

هر جا که نیاز باشد بازی خواهم کرد. هر پستی که انریکه از من بخواهد.

جرارد

با بازیکنان بزرگ زیادی همبازی بوده ام . جرارد یکی از بهترین های دنیاست و در لیگ ایده آلش بازی می کند.

بازی مقابل آژاکس

آژاکس مثل یک مدرسه فوتبال است که به شما چیزهای زیادی یاد می دهد. در لیورپول به این بازیکنی که می بینید تبدیل شدم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 28 مهر 1393 | 8:1 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.